Korpa
0 U korpu: 0,0 RSD
Vaša korpa je prazna.

Povrati i zamena robe

REKLAMACIJE, POVRAT I ZAMENA ROBE

U slučaju da Kupac ima bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, kontaktirajte nas u cilju brzog rešavanja istih.
Kupac ima pravo na reklamaciju robe :

  • u slučaju nesaobraznosti robe
  • kada je isporučena roba greškom tj koja nije poručena
  • prilikom isporuke robe koja ima grešku ili oštećenja koja su proizvod neadekvatnog transporta
  • sve ostalo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača 

Prodavac će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, pismeno, usmeno-telefonom. Kupac ima pravo da zahteva zamenu artikla iz originalne porudžbenice, a u slučaju nemogućnosti zamene, Prodavac će nadoknaditi Kupcu njegove troškove povrata robe i vrednost robe koju nije više u mogućnosti da isporuči. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali. Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene, snosi prodavac za vreme trajanja saobraznosti, u suprotnom snosi kupac.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana o dana preuzimanja.
Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće: popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na: 

office@ledsrbija.rs i nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa proizvodom u originalnoj ambalaži i računom na adresu: Nortec d.o.o. , Tuk Ugarnice 14, 24000 Subotica

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju. U suprotnom nećemo primiti paket.

Troškove transporta prilikom jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. Proizvod obavezno pošaljite u ispravnom i nekorišćenom stanju kao i originalno neoštećenom pakavanju  u pratnji originalnih dokumenata izdatih od strane Nortec doo-a: fakture, fiskalni račun (kopija) garantni list (ukoliko su izdati). U suprotnom nećemo biti u mogućnosti primiti paket. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo reklamaciju.

Nortec doo će najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od prijema izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine.

POGLEDAJTE PRAVA POTROŠAČA OVDE

Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa kako bi funkcionalnost društvenih mreža funkcionisala, kao i za analizu prometa na web-lokaciji. Pročitajte više na tasteru "Prikaži detalje".
Sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa na sajtu.