• 0
    Vaša korpa
    Korpa je prazna.

Povrati i zamena robe

REKLAMACIJE, POVRAT I ZAMENA ROBE

U slučaju da Kupac ima bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, kontaktirajte nas u cilju brzog rešavanja istih.
Kupac ima pravo na reklamaciju robe :

  • u slučaju nesaobraznosti robe
  • kada je isporučena roba greškom tj koja nije poručena
  • prilikom isporuke robe koja ima grešku ili oštećenja koja su proizvod neadekvatnog transporta
  • sve ostalo u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača 

Prodavac će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, pismeno, usmeno-telefonom. Kupac ima pravo da zahteva zamenu artikla iz originalne porudžbenice, a u slučaju nemogućnosti zamene, Prodavac će nadoknaditi Kupcu njegove troškove povrata robe i vrednost robe koju nije više u mogućnosti da isporuči. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavca, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali. Troškove slanja robe na servis ili njihove zamene usled nesaobraznosti, snosi prodavac za vreme trajanja saobraznosti, u suprotnom snosi kupac.

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac ima pravo na jednostrani raskid Ugovora u roku od 14 dana o dana preuzimanja.
Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće: popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na: 

office@ledsrbija.rs i nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa proizvodom u originalnoj ambalaži i računom na adresu: Nortec d.o.o. , Tuk Ugarnice 14, 24000 Subotica

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakavanju.
Paket poslati isključivo sa kurirskom službom sa kojom prodavac u datom trenutku ima ugovor, u suprotnom nećemo primiti paket. Pozovite nas ukoliko niste sigurni kojom kurirskom službom da pošaljete paket.

Troškove transporta prilikom jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. Proizvod obavezno pošaljite u ispravnom i nekorišćenom stanju kao i originalno neoštećenom pakavanju  u pratnji originalnih dokumenata izdatih od strane Nortec doo-a: fakture, fiskalni račun (kopija) garantni list (ukoliko su izdati). U suprotnom nećemo biti u mogućnosti primiti paket. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo reklamaciju.

Nortec doo će najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od prijema izjave o jednostranom raskidu Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine.

Prodavac je dužan da učestvuje u rešavanju spora vansudskim putem na osnovu Zakona o zaštiti potrošača. 

 

POGLEDAJTE PRAVA POTROŠAČA OVDE

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.